Дозвіл на будівельні роботи (№1 на генплані) та готелю (№2 на генплані) серії ЛВ 112191011999 від квітня 2019 р. (Будівництво багатоквартирного житлового будинку з вбудованими приміщеннями громадського призначення (№1 на генплані) та готелю (№2 на генплані) зі знесенням існуючих нежитлових приміщень (3 черга будівництва))
Дозвіл на будівельні роботи серії ЛВ №112183311795 від листопада 2018 р. (Будівництво багатоквартирних житлових будинків (№1 та №2 на генплані) з вбудованими приміщеннями громадського призначення, підземним паркінгом зі знесенням існуючих нежитлових приміщень і будівель та реконструкцію ТП-657 (2 черги будівництва))
Повідомлення про початок підготовчих робіт серії ЛВ № 010182821974 від жовтня 2018 р. (Будівництво багатоквартирних житлових будинків (№1 та №2 на генплані) з вбудованими приміщеннями громадського призначення, підземним паркінгом зі знесенням існуючих нежитлових приміщень і будівель та реконструкцію ТП-657 (2 черги будівництва))
Затверджені Наказом №123 від 26.08.2015 р. на будівництво адміністративного будинку з вбудованими приміщеннями громадського призначення на вул. В. Антоновича, 31.
Затверджені Рішенням № 1063 від 28.09.2018 р. для проектування об’єкта будівництва на будівництво ТзДВ “Дальта“ багатоквартирних житлових будинків (№ 1 та № 2 на генплані) з вбудованими приміщеннями громадського призначення, підземним паркінгом зі знесенням існуючих нежитлових приміщень і будівель та реконструкцію ТП-657 на вул. В. Антоновича, 31 – вул. Грюнвальдській, 11-А (2 черги будівництва).
- Клас наслідків: СС2
- Обмеження по висоті: до 100 м
- Можуть постійно проживати: 50 - 400 осіб
- Можуть тимчасово знаходитись: 100 - 1000 осіб
- При порушенні цілісності конструкції становить небезпеку для: 100 - 50 000 осіб
ТзДВ "Дальта"
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЗОК"
ТзДВ "Дальта"
Сертифікат ЛВ 122210514233 від 17.05.2021 р. (Будівництво багатоквартирного житлового будинку з вбудованими приміщеннями громадського призначення (№1 на генплані) та готелю (№2 на генплані) зі знесенням існуючих нежитлових приміщень (3 черга будівництва)" (перший пусковий комплекс (ж.б. №1 на ГП))
Сертифікат ЛВ 122210331951 від 5.04.2021 (Будівництво багатоквартирних житлових будинків (№1 та №2 на генплані) з вбудованими приміщеннями громадського призначення, підземним паркінгом зі знесенням існуючих нежитлових приміщень і будівель та реконструкцію ТП-657 (2 черга будівництва))
Сертифікат ЛВ 162183461050 від грудня 2018 р. (Будівництво багатоквартирних житлових будинків (№1 на генплані) з вбудованими приміщеннями громадського призначення, підземним паркінгом)
Договір про участь у фонді фінансування будівництва - спосіб залучення інвестицій, передбачений ст. 4 Закону України "Про інвестиційну діяльність".
Фонд фінансування будівництва (ФФБ) - це кошти, які передали управителю ФФБ. Управитель розпоряджається коштами за правилами фонду та на умовах договорів про участь у ФФБ.
Найпоширеніший тип ФФБ — вид "А", де ціну будівництва об'єкта визначає забудовник. Забудовник бере на себе ризик, що грошей не вистачить на всі роботи, а також зобов'язується вчасно здати об'єкт будівництва, незалежно від обсягів фінансування.
Є також вид "Б", де ціну на нерухомість визначає управитель ФФБ, який і збирає гроші на будівництво. Вид "Б" дорожчий, складніший у реалізації і зазвичай не використовується в Україні.
Фонди створюються з метою будівництва нерухомості за рахунок довірителів – фізичних та юридичних осіб. Довірителі ФФБ одержують нерухомість у власність після введення об'єкта в експлуатацію.
Забудовник зобов'язаний зареєструвати на довірителя право власності на квартиру власним коштом після введення об'єкта в експлуатацію, присвоєння поштової адреси та виконання довірителем обов'язків за договором.
Форма договору – проста письмова, нотаріальне засвідчення не є обов'язковим.
Особливості:
- чітке законодавче врегулювання;
- мінімальний ризик подвійного продажу об'єкта;
- існує типовий договір, затверджений державою, та перелік обов'язкових умов договору;
- відсутність оподаткування під час укладання договору участі у ФФБ, але є винагороди управителя за участі у ФФБ (в середньому 1,4% від ціни договору);
- опосередкований контроль над учасниками будівництва та цільовим використанням коштів з боку управителя ФФБ та держави;
- неможливо швидко повернути кошти у разі розірвання договору (тільки після залучення іншого довірителя або після введення будинку в експлуатацію);
- поточну ціну об'єкта будівництва визначає забудовник самостійно;
- управитель ФФБ повинен мати статутний капітал не менше 1 мільйона євро (у гривневому еквіваленті);
- управителем ФФБ може бути лише банк або фінансова компанія, яка має відповідну ліцензію;
- законодавством передбачено можливість заміни забудовника або управителя у разі виникнення проблем із будівництвом;
- фонд – це рахунок у банку. Якщо управитель не впорався чи збанкрутував, то гроші інвесторів залишаються на рахунках та їх можна передати іншому управителю;
- майнові права на об'єкт будівництва або об'єкт незавершеного будівництва стають предметом іпотеки між замовником будівництва та управителем.
- без зареєстрованого дозволу на початок виконання будівельних робіт не можна залучати гроші інвесторів.
На що звернути увагу:
- на репутацію управителя ФФБ: переконайтеся, що замовник будівництва та управитель не пов'язані між собою;
- на досвід та наявність відповідної ліцензії у управителя ФФБ;
- на наявність необхідного пакета дозвільної документації на будівництво;
- на умови договору: чіткі характеристики об'єкта будівництва, матеріальна відповідальність сторін, граничні терміни введення об'єкта в експлуатацію, порядок та підстави розірвання договору та повернення коштів, права та обов'язки сторін та ін.
- травень 2021
- лютий 2021
- вересень 2020
Постановою Восьмого апеляційного суду 31 травня 2021 року справа № 380/7710/20 рішення Львівського окружного адміністративного суду від 02 лютого 2021 року № 380/7710/20 скасовано; визнано протиправним та скасовано припис Міністерства культури та інформаційної політики України від 20 квітня 2020 року №5571/6.11.6.
Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 02 лютого 2021 року у задоволенні позову Товариства з додатковою відповідальністю «Дальта» про визнання протиправним та скасування припису - відмовлено повністю. Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Згідно ст. 295 Кодексу адміністративного судочинства України Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів
25.09.2020 року Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду було прийнято позовну заяву Товариства з додатковою відповідальністю «Дальта», за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Товариства з обмеженою відповідальністю «Ізок», Товариства з обмеженою відповідальністю «Цикада Плюс» до Міністерства культури та інформаційної політики України про визнання протиправним та скасування припису Міністерства культури України від 20 квітня 2020 року № 5571/6.11.6.
26.10.2016 року Інспекцію ДАБК у м. Львові за результатами проведеної перевірки та виявлених порушень вимог чинного законодавства, винесено приписи про зупинення підготовчих та будівельних робіт.
Під час проведення перевірки виявлено, що будівельні роботи на об'єкті будівництва виконуються з відхиленнями від містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, експертного висновку, проектної документації.
Визначена поверховість в основних техніко-економічних показниках об'єкту складає 5 поверхів з технічним поверхом. За фактом виконаних будівельних робіт поверховість будинку складає 7 поверхів.
Рекомендуємо запросити наступні документи для детального вивчення
- Наявність/відсутність кримінальних проваджень учасників процесу будівництва;
- Технічні умови на підключення комунікацій;
- Експертний звіт проектної документації на будівництво;
- Повноваження Продавця відчужувати права на об’єкти.