- Дозвіл на виконання будівельних робіт ІУ013201012320 від жовтня 2020 року (Завершення будівництва ділового центру (нове будівництво)) - На цей час документ відображається в реєстрі в скороченому варіанті.
- Декларація про початок будівельних робіт КВ083171603263 від 09.06.2017 року (Будівництво ділового центру (І черга)
- Декларація про початок будівельних робіт КВ083171603313 від 09.06.2017 року (Будівництво ділового центру (ІІ черга))
Містобудівні умови та обмеження № 378 від 29.03.2019 року
- Клас наслідків: СС3 (або 5 категорія складності)
- Обмеження по висоті: понад 100 м
- Можуть постійно проживати: понад 400 осіб
- Можуть тимчасово знаходитись: понад 1000 осіб
- При порушенні цілісності конструкції становить небезпеку для: понад 50 000 осіб
- Електронна Ліцензія №2013031022 видана ТОВ «КДД ІНЖИНІРИНГ» від 19.09.2016 року по 19.09.2021 року. (Генпідрядник вийшов з проєкту)
- Електронна ліцензія №2013063036 видана ТОВ «АТМОСФЕРА ІНЖИНІРИНГ СІСТЕМЗ» від 26.06.2019 року — безстроково
ТОВ «САГАЙДАЧНОГО» - вийшов з проекту
ТОВ « АНДРІЇВСЬКА» - вийшов з проекту
ТОВ "САГА 18"
Сертифікат ІУ123240613428 від 24.06.2024 року (Завершення будівництва ділового центру (нове будівництво)) - На цей час документ відображається в реєстрі в скороченому варіанті.
Майнове право – це будь-які права на майно, відмінні від права власності. Наприклад, до майнових прав відносяться: право володіння, право розпорядження, право користування, специфічні права та право вимоги. Майнове право не наділяє власника усіма правами власника, але підтверджує правомірність отримати право власності на нерухомість у майбутньому.
Договір купівлі-продажу майнових прав не зазначений у статті 4 Закону України «Про інвестиційну діяльність» як допустимий механізм інвестування у житлове будівництво, але й не заборонений.
На підставі договору покупець отримує майнові права на об'єкт, який буде збудовано у майбутньому. Коли будинок введуть в експлуатацію і присвоять поштову адресу, Покупець має право зареєструвати право власності на обрану квартиру (при отриманні від продавця необхідних документів).
На практиці акт приймання-передачі майнових прав підписується після введення об'єкта будівництва в експлуатацію. Момент переходу права власності на майнові права законодавством не врегульований, тому необхідно передбачити конкретний момент переходу права власності в договорі.
Форма договору – проста письмова, нотаріальне засвідчення перестав бути обов'язковим.
Особливості:
- покупцю не потрібно сплачувати додаткові гроші третім особам за участь у реалізації проекту;
- немає податкового навантаження під час підписання договору;
- держава не реєструє майнові права на об'єкт будівництва, тому з боку держави відсутній контроль за можливістю подвійного перепродажу;
- держава не контролює грошові потоки у будівництво (можливе нецільове використання коштів);
- є ризик залучення коштів забудовником для будівництва до отримання дозвільної документації;
- реєстрацію права власності можлива після отримання відповідних документів від продавця.
На що звернути увагу:
- на умови договору: чіткі характеристики об'єкта будівництва, момент передачі майнових прав, матеріальна відповідальність сторін, граничні терміни введення об'єкта в експлуатацію, порядок та підстави розірвання договору та повернення коштів, права та обов'язки сторін тощо;
- на наявність необхідного пакета дозвільної документації на будівництво;
- на репутацію суб'єктів будівництва та досвід будівництва подібних об'єктів;
- на повноваження та обмеження підписантів із боку забудовника.
- серпень 2020
- січень 2020
- Апеляційну скаргу Міністерства культури України — залишено без задоволення.
- Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 30.07.2019 р. - залишено без змін.
- липень 2019
- Задоволено частково адміністративний позов ТОВ «САГА 18»;
- Визнано протиправною та скасовано відмову Міністерства культури України від 31.01.2019 р. №26/10-2/72-19 у погодженні проєктної документації поданої ТОВ «САГА 18» по об'єкту «Будівництво ділового центру на вул. Петра Сагайдачного, 18 у Подільському районі м. Києва»;
- Визнати протиправним та скасувати припис Міністерства культури України №21/10-5/74-19 від 13.05.2019 року.
- Зобов'язати Міністерство культури України повторно розглянути питання щодо погодження поданої ТОВ «САГА 18» проєктної документації по об'єкту «Будівництво ділового центру на вул. Петра Сагайдачного, 18 у Подільському районі м. Києва» з урахуванням висновків суду викладених у рішенні.
Верховний суд відмовив у відкритті провадження за касаційною скаргою Міністерства культури, молоді та спорту України на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 липня 2019 року та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 21 січня 2020 року.
Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 21.01.2020 р. справа № 640/8212/19 за апеляційною скаргою Міністерства культури України на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 30.07.2019 р. у справі за адміністративним позовом ТОВ «САГА 18» до Міністерства культури України, про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити дії:
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 30.07.2019 р. справа № 640/8212/19 за позовом ТОВ «САГА 18» до Міністерства культури України, про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити дії :
- травень 2020
- Відмовлено у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою Департаменту охорони культурної спадщини виконавчого органу КМР на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 20.12.2019 та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 30.03.2020 у справі №640/17249/19 за позовом ТОВ «САГА 18» до Департаменту охорони культурної спадщини виконавчого органу КМР про скасування припису.
- березень 2020
- Апеляційну скаргу Департаменту охорони культурної спадщини виконавчого органу КМР залишено без задоволення, а рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 20.12.2019 - без змін.
- грудень 2019
- Адміністративний позов ТОВ "САГА18" задоволено повністю;
- Визнано протиправним та скасовано у повному обсязі припис Департаменту охорони культурної спадщини виконавчого органу КМР № 85/П від 29.07.2019 р., адресований ТОВ "САГА 18".
Ухвалою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду від 18.05.2020 справа № 640/17249/19:
Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 30.03.2020 справа № 640/17249/19:
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 31.12.2019 р. справа № 640/17249/19 за позовом ТОВ «САГА 18» до Департаменту охорони культурної спадщини виконавчого органу КМР про скасування припису:
Рекомендуємо запросити наступні документи для детального вивчення
- Чи є обмеження в користуванні земельною ділянкою, арешт, заборона на відчуження або іпотека;
- Судові та /або досудові кримінальні провадження учасників будівельного процесу;
- Запропоновані до підписання умови договору;
- Законність відчуження прав (майнових або інших) на об'єкт;
- Договірні відносини між суб'єктами реалізації будівельних об'єктів;
- Містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки;
- Технічні умови на підключення комунікацій;
- Експертний звіт проєктної документації на будівництво (у випадку необхідності його отримання)